donderdag 23 december 2010

Prettige feestdagen!!

Aan al mijn lieve lezers: Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar! De feestdagen komen eraan en dat betekent een drukke periode. Daarom zal er dit weekend niet echt een post bijkomen. Ik heb op drie dagen tijd 5 kerstfeestjes. Moet kunnen he! Wel tof hoor, maar dat zorgt ervoor dat je moet zien dat alles op tijd klaar is. En dat brengt dan weer stress met zich mee. Gelukkig heb ik alle kerst-naai-spulletjes af. Uit het restje van mijn jurk heb ik nog een klein handtasje gemaak (foto e.d. komt later). Dan is alles mooi assorti ^^

Op het programma staat allereerst een goede handtas voor mezelf, zodat ik EINDELIJK terug een eigen handtas heb, sinds mijn vorige stuk is gegaan. Het wordt een Tatanne-tas (ik ben echt wég van dat patroontje) en de stof is rood, net als mijn GSM-zakje. Wat ik ga gebruiken voor binnenvoering, weet ik nog niet.

Daarnaast ga ik ook nog een aantal kussens in elkaar steken. Een verlaat kerstcadeau omdat het niet op tijd klaar was (stom naaimachine, waarom ging je nu stuk). Maar beter lat dan nooit he!

Allemaal nog heel veel plezier dit weekend en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget