vrijdag 3 december 2010

Cadeaus

Een goede week geleden stak het volgende in mijn bus:


Een Make-uprol à la Mme Zsazsa! En dat was niet alles! Er zaten ook 2 pakjes van haar kerstkaartjes bij, speciaal voor mij! Geef toe, iedereen wil toch zo'n enig in zijn soort, door Mme Zsazsa gemaakte, met fleurige stofjes en lekker veel plaats, make-uprol! Jullie hebben allemaal dikke pech, want deze is van mij en van mij alleen! En content dat ik ben! Op mijn vraag had ze er ook nog vakjes voor oogpotloden en mascara voorzien. Allen ben ik zo dom geweest de verkeerde maten door te geven. Dus op dat kleine akkefietje van mezelf na is 'ie gewoon PERFECT! Een dikke merci voor ons Mme!

2 opmerkingen:

  1. Ah geweldig!
    Ge kunt er nu eentje maken die wel goed past hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voila, maar die heb ik momenteel nog niet nodig. Trouwens, deze is veel te mooi om weg te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Er is een fout opgetreden in dit gadget