woensdag 17 november 2010

Op het programma

Het naaimachine is nog altijd kapot. Spijtig genoeg. Toch zijn we vollop aan het plannen. Zo moet ik nog een handtas afwerken, staat er een kerstkleedje op het menu en heb ik een nieuwe handtas nodig. Het is dus van het grootste belang dat het machine zo snel mogelijk gemaakt wordt! Gelukkig heb ik zo'n lieve moeder die heel veel doet en heeft aangeboden om het naaimachine binnen te brengen vlak na het erk, deze week. Dus, hopelijk heb ik tegen volgende week het naaimachine terug en kan ik EINDELIJK verder werken!

Nu, over het jurkje, in de Burda van November 2010. Het is een super mooi model, dat bijna iedereen staat. Met een chiquere stof is het een feestjurkje, gebruik je een katoenen stofje, heb je een luchtig, vrolijk zomerjurkje. Zeg nu zelf, is het een mooi model, of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget