zondag 17 oktober 2010

Mislukkingen

Het is weeral een tijdje geleden dat ik nog heb geblogged. Niet omdat ik niet wilde, maar omdat er geen (benoemenswaardige) projecten ten goede waren afgerond. Ik heb me aan een broek gewaagd die me totaal is mislukt evenals een topje. Ook deze laatste was een verschrikkelijk mormel dat ik nooit zal dragen! Ik heb m'n naaimachine even aan de kant gezet voor een project dat voorlopig wel lijkt te lukken nl: Een trui breien! Momenteel is de achterkant al af en ben ik bezig met de voorkant. Ik kijk er al naar uit om hem te kunnen dragen! En wie weet, nadat ik dit heb afgerond, lukt het naaien weer wel.

Hebben jullie dat ook? Zo van die dagen dat precies niets lijkt te lukken? Ik had er vandaag eentje. de post had ik netjes gesorteerd en weggelegd alvorens ik naar mijn wederhelft ging. Kom ik thuis en wil ik mijn reclame bekijken: Is het verdwenen!!! Een kwartier heb ik het huis afgezocht, aan m'n zus en broers gevraagd of ze m'n post hadden gezien, maar nee. Geen post te vinden. Ineens kreeg ik het lumineuze idee om eens rond de plek waar ze oorspronkelijk lagen (en ik al 3 keer had gekeken) goed op de grond te kijken. Blijkt, een van de katten had ze waarschijnlijk op de grond gestoten! Ik helemaal in 'paniek' omdat ik mijn o-zo-belangrijke post niet vond en die katten doodleuk rondlopen en miauwen en maar vragen (lees: zagen) om naar buiten te mogen. De Geniepigaards!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget