zondag 24 oktober 2010

Koude dagen, lange nachten

Wat moet je op zo'n dagen doen? De naaisels willen niet lukken en zin in een boek of tv heb je ook niet. Als je handig bent met naald en draad bestaat er een andere oplossing: Breien! Want dit gebeurd ook met naald en draad (nu ja, wol). Deze raad heb ik zelf ter harte genomen. Een paar weken geleden ben ik aan een trui voor mezelf begonnen. De wol had ik al liggen van vorig jaar en smeekte me om gebruikt te worden. Dus daad bij woord voerend haalde ik een van mijn breiboekjes boven. Geweldige ideeën opgedaan. Uit het boek van Gedifra Highlights 092 heb ik de volgende trui/jurk opgedoken:


Ik vind 'em geweldig :D Alleen die kraag vanboven, daar moet nog iets bij. De foto toont het niet want mijn haar hangt ervoor. btw, het donkerbruine is de gebreën trui, de andere is een sous-pulleke.
Wat vinden jullie ervan? Binnenkort (nu ja, als ie af is) komt er nog een trui. Deze keer een paars-roze. De wol is al (deels) gekocht, nu nog een goed patroontje vinden :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget