vrijdag 29 oktober 2010

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!

Was ik gisteren rustig aan het naaien, geeft dat ding er ineens de geest aan! :s :s En het ergste is niet eens dat ik dus niets kan fabriceren op dit moment, maar dat het het naaimachine van ons mama is! Gelukkig is ze niet echt boos en gaat ze eens kijken wat er aan scheelt en of het kan gemaakt worden. In elk geval, voorlopig zal er niet veel genaaid worden, vrees ik. Maar dat geeft dan natuurlijk wel de tijd om meer te breien en patroontjes uit te zoeken en al uit te knippen e.d.

Toch is er ook goed nieuws, na het rampzalige fiasco. Doordat ik dit jaar niet door mijn studies was (ik kwam 1 stom punt te kort), mocht ik niet meer verder studeren. Nu, zonder exrta studies of diploma, ben je niet veel, als je het mij vraagt. Daarom dat ik heb geopteerd om een zogenaamde omscholing te volgen. Dwz: een verkorte opleiding waarin je de basis leert op een half jaar en waarbij je de kans krijgt een vervolgstudie te volgen. Waarom juist die omscholing? Wel, heel simpel, omdat ik zo meer kans heb op de arbeidsmarkt en dus sneller aan (beter) werk geraak. En aangezien er maar 12 plaatsen waren en een 50 à 60 gegadigden, ben ik super blij dat ik uit die - toch wel grote- groep ben geselecteerd. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget