zondag 3 oktober 2010

100 Bezoekers

De kaap van 100 bezoekers is bereikt! Dat wil zeggen dat ik hier een give-away ga houden. Wat en hoe, weet ik nog niet helemaal. Er komt in elk geval een tasje en notitieboekje aan te pas. Houdt de blog dus zeker in het oog, want een dezer dagen komt de give-away erop!

Naast de komende give-away is het hier zeker en vast niet stil. Zo ben ik vollop bezig met een trui te breien, een muts vr ons Mme Zsazsa, een handtas voor een vriendin (die dringend af moet) te naaien, evenals die allereerste broek voor mezelf. Veel verder ben ik momenteel nog niet gekomen met die twee laatste projectjes, maar wat niet is, kan altijd nog komen! Dus werken we eerst de muts af, dan de handtas en trui en ten slotte de broek. Benieuwd of ik me aan deze planning kan houden :D

In elk geval, komende dagen hoor je hier meer van!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget