woensdag 15 september 2010

Nieuwste creaties

EINDELIJK kom ik er eens aan toe om een aantal van mijn nieuwste creaties te tonen. Nu ja, nieuwste... eentje is al een maand oud! Ik trek overal foto's van, maar meestal heb ik gewoon geen zin om ze te bewerken en online te zetten. Maar nu had ik tijd over en ik dacht: 'meid, geeft uzelf een shot onder uw gat en doet dat. Je bent het al een maand aan het uitstellen! En omdat ik ergens heb beloofd dat ze erop kwamen... Tadaaaaaa!!

Een rokje (die ik ook vr een vriendin in 't blauw heb gemaakt ondertussen)
Deze is gemaakt naar een gekocht burda-patroontje. 7756 geloof ik, maar ik kan me vergissen!
Oh, en een onderrokje zit er inmiddels ook in ^^.



Een handtas (die ik voor diezelfde vriendin ook nog eens heb gemaakt): The Tatanne-bag






Een verjaardagskado (het is een wristlet geworden volgens deze madame haar geweldige uitleg)


Toch is dit niet alles wat ik tot hiertoe heb gemaakt. Twee GEWELDIGE creaties van Amy Butler ontbreken nog in de foto-serie. Maar niet getreurd, zogauw ik nog eens goesting heb en ik de topjes nog eens draag, maak ik foto's en kun je ze hier zien. Trouwens, mocht je zelf nog maar een beginnend naai(st)er zijn, dan rad ik de patroontjes van amy butler zeker aan, als je engels kunt! Ze zijn heel erg duidelijk uitgelegd - veel beter dan bv. Burda of Knipmode - en de resultaten zijn altijd mooi, zelfs als je een paar foutjes hebt gemaakt (zoals ik heb gedaan). Je steekt er veel van op. Nadeel is wel, je betaald er wat meer voor dan je gemiddelde Burda-patroon of simplicity ofzo. Mijne heb ik voor 12,50 € elk gekregen. Maar, het was het meer dan waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget