woensdag 29 september 2010

Herfst

Iedereen heeft het wel al gemerkt. De herfst was heel vroeg in 't land dit jaar. Je kan dan nog zo koppig zijn als ik en zo lang mogelijk zomerjurkjes en rokjes maken, op een gegeven moment moet je je toch echt wel overgeven. Het is gewoon te koud om nog zonder (dun) sjaaltje buiten te komen. Ook die truien kun je best weer boven halen. Of, nog beter, je kunt er eentje maken! Zo ook ik. Momenteel ben ik bezig met een tri te breien, eentje te naaien en mijn allereerste broek is ook in de maak! Waar seizoensverandering niet allemaal voor kan zorgen.

Kennen jullie Better Homes and Gardens al? Nee? Schande. Op deze site vind je echt honderdeneen simpele ideën. Een truitje? Geen moeite. Of ben je op zoek naar wat decoratietips? Ook die vind je daar. Ik ben fan van BGH. Iedere week (2 keer per week geloof ik) krijg ik er een mailtje van met enkele updates en aanraders; Aanraders die echt wel aan te raden zijn! Echt plezante dingen die iedereen ook wel wil hebben. De vraag is alleen nog: Heb je wel genoeg uren in een dag om dat allemaal klaar te maken? Tja, plannen he. En af en toe moet je dan dingen schrappen. Om het jullie wat gemakkelijk te maken, heb ik een aantal toffe ideetjes voor dit seizoen op een rij gezet. Ze staan er nog niet allemaal, maar zoals ik al zei: soms moet je schrappen. Dus, iedereen klaar? Ja? Ga dan maar snel kijken! Oh ja, alles is wel in het Engels.

Breien
- Bolero
- Clutch
- 'Armwarmers'
- Golfje (Cardigan)

Naaien
- Kussen 1
- Kussen 2
- Kussen 3
- Kussen 4
- Kussne 5
- Moderne kussens
- ...

En nog veel, véél meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget