woensdag 8 september 2010

Dilemma's


Je kent dat wel: er is iemand jarig. Wat moet je nu in hemelsnaam doen? Je wilt iets maken, maar de vraag is wat? Zeker als dat een nogal kieskeurige dame is, stuit je gemakkelijk op dit probleem. Moet je nu een handtas maken of iets anders? In welke kleur? Hoe groot? En ga zo nog maar een tijdje door.

Met dat probleem zit ik nu. Ik heb niet stil gezeten met naaien en gisterenavond schoot me ineens te vinnen dat ik tegen vrijdag nog een kadootje nodig heb! Het probleem is dus dat ik die vriendin van mij maar sporadisch zie. Dit omdat ze een eindje van mij vandaan woont. Dus de persoonlijke voorkeur, daar moet ik een beetje naar gissen. Zwart of donkerrood, zover ben ik al, maar wat doen we voor de rest? Welke handtas/portefeuille/zak/... gaan we maken? Een al te speciaal model mag het dus niet zijn omdat het kado dus echt wel in de smaak moet vallen. Ik kom er maar niet uit. Misschien dat ik een bon of zoiets moet geven die haar recht geeft op een zelfgekozen, op maat gemaakte creatie van mij? Maar dan komt de afstand weer tussenbeide. Want hoe spreek je dan af om te passen e.d.? Zeker als je bedenkt dat we geen van beide zelf vervoer hebben buiten het openbaar vervoer. En aangezien we beide studenten zijn, hebben we ook niet veel geld XD

Dus valt die optie eigenlijk ook een beetje weg. Wat nu? Ik heb geen idee. MIsschien dat jullie me een handje willen/kunnen helpen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget