zaterdag 28 augustus 2010

Zeepslingers

Zeepslingers
Zoals ik in een vorige post al zei, de examens zijn weer begonnen. Dit geeft me het perfecte excuus om tijdens de korte pauzes snel het internet af te schuimen op zoek naar leuke dingen om tijdens andere korte pauzes iets leuks te maken. En liefst iets waar geen naaimachine aan te pas komt, want die heeft ons mama hier wijselijk terug bij haar genomen. Nu moet het toch niet lukken zeker dat ik een super leuk en decoratief ideetje ben tegengekomen!




Dutch Apple is op het idee gekomen om zelfgemaakte zeepvormpjes aan een vlastouw te hangen en er zo een leuke, decoratieve zeepslinger van te maken. Super voor in je badkamer of in het kleine kamertje als leuk ‘presentje’ voor je gasten.

Ik kan me nog van vroeger herinneren dat we thuis kwamen met zeepjes die we zelf hadden ‘gemaakt’. Alleen kon ik me helemaal niet meer voor de geest halen hoe we dat hadden gedaan. Dutch Apple is echter zo lief geweest om eens te zeggen hoe simpel het eigenlijk wel niet is. Je schraapt wat schilfers van een klomp zeep af, voegt daar wat water bij en kneden maar! Laat je fantasie de vrije loop voor het maken van je vormen. Gebruik je handen, koekjesvormpjes, meetlatjes, glazen en weet ik wat nog allemaal om je allermooiste, decoratiefste zeepslinger te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget