zondag 29 augustus 2010

Hoe knip ik een patroon in de juiste maat?

Tijdens mijn vele rondzwervingen op het wereld wijde web, kwam ik deze vraag mét antwoord tegen. Het jurkje waar het om draait heb ik ook een keer gemaakt, en ik kwam met hetzelfde probleem te zitten. De maat die ik had 'uitgerekend' was te groot. Hoe kon dit? Ik was er zeker van dat ik de maten juist had opgemeten. Susannah probeert er een antwoord op te geven. Voor mij heeft het gewerkt en deze ga ik zeker in het oog houden. Ga dus snel een kijkje nemen.

PS: de uitleg (en site) is wel in het engels.


Ook bij Susannah ben ik deze geweldige tutorial tegen gekomen over hoe je van een mannenhemd een jurk kunt maken. Het resultaat is echt super mooi! Dat is er eentje die ik binnenkort ook ga proberen!

2 opmerkingen:

Er is een fout opgetreden in dit gadget