zondag 29 augustus 2010

Afgewerkte projecten deel 2

21 juni 2010

De examens zijn voorbij! De resultaten nog niet binnen, maar het ontspannen en feesten kan beginnen!Examens voorbij betekent dus voor mij het volgende:
- Alle naaiprojecten afwerken
- nieuwe naaiprojecten beginnen (lees: veel rokjes en jurkjes maken)
- Feestje Bouwen (volgend weekend is al helemaal volgeboekt)
- En ontspannen!

De resultaten komen volgende week maandag binnen, dus dan weet ik of ik geslaagd ben, welke herexamens ik heb én of dit alles wel haalbaar is. Maar dat is iets waar we op dit moment nog niet aan willen denken. Na een maand examens en een maand voorbereiding, kan ik me eens goed toespitsen op het naaien. Tijdens de examens door heb ik verschillende stofjes gekocht die nu op me liggen te wachten. Dus mensen, wees gewaarschuwt, komende paar dagen zullen hier (hopelijk) veel nieuwe dingen op de blog komen! Hou het dus zeker in het oog!

Nu, wat heb ik zojuist afgewerkt? Een handtas! En een grote ook. Eentje die me hoofdbrekens heeft bezorgd en die ik tienduizend keer uit elkaar heb moeten halen. Maar het is gelukt. Hij is af! En ik ben tevreden over het resultaat. Ik kan heel eerlijk zeggen, dat van alle creaties die ik tot hiertoe heb gemaakt, deze de beste is. Er zitten het minste fouten in (a ja, die heb ik allemaal stuk voor stuk uitgetornd), hij oogt het mooist en hij is lekker groot! Er kan met gemak een cursus in (en dan maken we dit op het einde van het jaar ipv in het begin. Slim!) en ik heb nog plaats over voor alle andere dingen van de vorige handtas. De volgende handtas die op het project staat, wordt een kleinere, en daarna is er weer een grotere aan de beurt. Maar eerst komt er nog een zwierrokje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget